Unlimited Group Poslka wersja polska Unlimited Group Poslka wersja angielska
Festiwal Smaku
Facebook Unlimited Group Polska Youtube Unlimited Group Polska Google Plus Unlimited Group Polska Unlimited Group Polska
Unlimited Centrum Szkoleń Telefon533 993 337
Unlimited Centrum Szkoleń E-mailbiuro@unlimitedgroup.pl
Szkolenia
Zawodowe

Organizowane przez nas szkolenia i kursy zawodowe podwyższą Twoje kompetencje i kwalifikacje. Otrzymujesz dyplom potwierdzający twoje umiejętności zawodowe.

Szkolenie Hipnotyczny copywriting tekstów


Szkolenie na żywo

Data: 2017-02-11 10:00Miasto: Lublin

Trener: Karolina Cala-Lewtak

O szkoleniu: Szkolenie w Lublinie z copywritingu i webwritingu. Kurs pisania dobrych tekstów reklamowych, marketingowych, PR tworzących obrazy w umyśle klienta, przekonujące do zaku...
Polecamy
Inwestycja:
350 zł
177
Szkolenie Hipnotyczny copywriting tekstów
Opis szkolenia

Internet  sprawia, że możesz dotrzeć do tysięcy ludzi. Warto wiedzieć, w jaki sposób tworzyć obrazy w umyśle klienta i tym samym przekonać go do zakupu Twojego produktu. Szkolenie z pisania tekstów jest skierowane do osób, które chcą zagłębić się w tajniki marketingu internetowego - SEO, a także w tworzenie perswazyjnych treści reklamowych i webwritingu. Jest rozszerzeniem i uzupełnieniem szkolenia i umiejętności z marketingu. 

Być może dużo już wiesz na temat obsługi klienta bezpośredniej a nawet telefonicznej. W dzisiejszych czasach jednak to kontakt internetowy z klientem jest najczęściej stosowany. Nie ma nic w tym dziwnego biorąc pod uwagę fakt, że e-marketing jest po prostu łatwiejszy i w dodatku podczas takiego kontaktu mamy wszystko tzw. „jak czarny na białym”.

Bardzo istotnym elementem kompetencji każdego pracownika, każdej firmy jest zatem obsługa mailowa klienta, by miał on wrażenie, że najzwyczajniej w świecie ktoś dba o jego interesy. Kontakt mailowy nie może być zatem zdawkowy jak to nam się często zdaje. Dodatkowo każde słowo które pojawia się w korespondencji elektronicznej musi być przemyślane.

 

Czasem dobra odpowiedź mailowa może trwać nawet 20 minut. Jest to jednak czas dobrze zainwestowany, ponieważ prawidłowo sformułowany mail, tekst na stronie czy ulotce może przynieść naprawdę wymierne efekty. To bardzo istotne, gdy mamy kontakt z tak zwanym „nowym” klientem w celu przekształcania go już w pierwszym kontakcie na klienta stałego.

Droga e-marketingowa, również mailowa jako jeden z kanałów komunikacji jest często zaniedbywana, bo zdaje nam się, że nie mamy wystarczająco dużo czasu na „dopieszczanie” każdej informacji. Bardzo często niewystarczająca dbałość o ten kontakt przekłada się później na to, że nasz potencjalny klient szuka „tego czegoś” u konkurencji. W większości przypadków „tym czymś” jest właśnie dobry kontakt z klientem.

Korzyści

Podczas szkolenia skoncentrujemy się na właściwym przekazie pisemnym. Na odpowiedniej komunikacji z klientem poprzez różne narzędzia. Poruszymy aspekty psychologiczne pisanych tekstów. Nauczymy się również posługiwać językiem perswazji w zakresie kontaktu z klientami na portalach społecznościowych, artykułach czy tekstach umieszczanych na naszych stronach www. 

Dodatkowo nauczymy się przygotowywać skuteczne mailingi. Coraz częściej bowiem korzystamy z opcji wysyłki oferta do dużych grup klientów w postaci mailingów. Niska skuteczność tych działań ma jednak swoją przyczynę w nieskutecznej formie w jakiej maile są tworzone.

 

Skuteczny copywriting to nie sprawa tak banalna jak mogłoby się wydawać.

Na szkoleniu zawodowym z copywritingu dowiesz się Ty lub Twój pracownik:

- w jaki sposób formułować teksty, by były one przyjazne dla odbiorcy i przede wszystkim  bardziej skuteczne niż dotychczas.

- Nauczysz się również jak sprzedawać produkty lub usługi drogą mailową i jak radzić sobie z obiekcjami pisemnymi klientów.

 

Dodatkową korzyścią jest fakt otrzymania zaświadczenia z podpisem trenera, logo organizatora, zakresem tematycznym oraz liczbą godzin. Taki dyplom każdy uczestnik będzie mógł dołączyć do swojego CV, a dodatkowe kompetencje są w dzisiejszych czasach bardzo cenione przez pracodawców.

Zatem jeśli Twoja praca wymaga profesjonalnej obsługi mailowej, pisania tekstów na stronę internetową, ogłoszeń, haseł reklamowych lub jeśli planujesz zadbać o swój życiorys, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom potencjalnemu pracodawcy to szkolenie może być Twoją jedną z lepszych inwestycji.

Program szkolenia

Program szkolenia z copywritingu i webwritingu:

1. Fundamenty  wiedzy

- Kto jest naszym klientem?

- Charakterystyka i identyfikacja profilu typów klientów.

- Czego w kontakcie z nami oczekują klienci?

- Jak tworzyć wizerunek doradcy, eksperta?

- Jakich błędów unikać w kontakcie z klientem - co zniechęca klientów?

2. Perswazja tekstu poprzez dopasowanie się do klienta

- Psychologiczne mechanizmy w kontaktach z klientem.

- Dostosowanie stylu wypowiedzi oraz zachowania do stylu wypowiedzi pisemnej

  rozmówcy.

- Zwroty perswazyjne w odniesieniu do danego typu klienta (przekonywanie).

3. Jak radzić sobie z pisemnymi obiekcjami klienta

- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta

- Reagowanie na obiekcje

- Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta

- Rodzaje zastrzeżeń - taktyczne i rzeczywiste.

- Jak psychologicznie rozwiązać obiekcje klientów?

- Radzenie sobie z uwagami dotyczącymi porównania z konkurencją.

- Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów

- Psychologia postrzegania ceny.

- Operowanie korzyściami i cechami oferty

4. Obsługa klienta na forach, portalach społecznościowych, webwriting - promocja i prowadzeie strony inernetowej

5. Skuteczne przygotowanie kampanii mailingowej

6. Techniki finalizacji sprzedaży czyli jak przekuwać klienta nowego w

    klienta stałego

 

Inwestycja: cena regularna: 350zł

ZNIŻKI !  Dla niepracujących studentów studiów dziennych, którzy wpłacą zaliczkę do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia - tylko 127zł!

Osoby, które wpłacą zaliczkę do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zapłacą tylko 177zł!

Zapisz się przez formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń: 533 993 337

 

Szkolenie odbywa się w Lublinie, w godz. 10.00 - 17.00, z przerwą na Lunch. W ramach szkolenia z copywritingu zapewniamy uczestnikomprzerwę kawową, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia kursu zgodnie ze wzorem MEN.

 

Zobacz także:

Kurs marketingu

Szkolenie z marketingu i z reklamy

Szkolenie z tworzenia prezentacji multimedialnych

Dokładne miejsce

siedziba Unlimited Group Polska oraz Unlimited Centrum Szkoleń

ul. Lubartowska 36, lokal 9b, 2 piętro

Zdjęcia miejsca
Mapka google
W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 533 993 337
Jestem świadomy, że tylko wpłata na numer konta podany w mailu po dokonaniu rezerwacji daje mi gwarancję uczestnictwa.
*Wystawiamy także faktury VAT


Partnerzy

Regulamin | Polityka prywatności | Copyright 2014 by Unlimited. Design & developement CreActive Team