Organizowane przez nas szkolenia i kursy zawodowe podwyższą Twoje kompetencje i kwalifikacje. Otrzymujesz dyplom potwierdzający twoje umiejętności zawodowe.
Data: 2017-02-11 10:00Miasto: Lublin
Trener: K C-L
O szkoleniu: Szkolenie w Lublinie z copywritingu i webwritingu. Kurs pisania dobrych tekstów reklamowych, marketingowych, PR tworzących obrazy w umyśle klienta, przekonujące do zaku...Być może dużo już wiesz na temat obsługi klienta bezpośredniej a nawet telefonicznej. W dzisiejszych czasach jednak to kontakt internetowy z klientem jest najczęściej stosowany. Nie ma nic w tym dziwnego biorąc pod uwagę fakt, że e-marketing jest po prostu łatwiejszy i w dodatku podczas takiego kontaktu mamy wszystko tzw. „jak czarny na białym”.
Bardzo istotnym elementem kompetencji każdego pracownika, każdej firmy jest zatem obsługa mailowa klienta, by miał on wrażenie, że najzwyczajniej w świecie ktoś dba o jego interesy. Kontakt mailowy nie może być zatem zdawkowy jak to nam się często zdaje. Dodatkowo każde słowo które pojawia się w korespondencji elektronicznej musi być przemyślane.
Czasem dobra odpowiedź mailowa może trwać nawet 20 minut. Jest to jednak czas dobrze zainwestowany, ponieważ prawidłowo sformułowany mail, tekst na stronie czy ulotce może przynieść naprawdę wymierne efekty. To bardzo istotne, gdy mamy kontakt z tak zwanym „nowym” klientem w celu przekształcania go już w pierwszym kontakcie na klienta stałego.
Droga e-marketingowa, również mailowa jako jeden z kanałów komunikacji jest często zaniedbywana, bo zdaje nam się, że nie mamy wystarczająco dużo czasu na „dopieszczanie” każdej informacji. Bardzo często niewystarczająca dbałość o ten kontakt przekłada się później na to, że nasz potencjalny klient szuka „tego czegoś” u konkurencji. W większości przypadków „tym czymś” jest właśnie dobry kontakt z klientem.
Podczas szkolenia skoncentrujemy się na właściwym przekazie pisemnym. Na odpowiedniej komunikacji z klientem poprzez różne narzędzia. Poruszymy aspekty psychologiczne pisanych tekstów. Nauczymy się również posługiwać językiem perswazji w zakresie kontaktu z klientami na portalach społecznościowych, artykułach czy tekstach umieszczanych na naszych stronach www.
Dodatkowo nauczymy się przygotowywać skuteczne mailingi. Coraz częściej bowiem korzystamy z opcji wysyłki oferta do dużych grup klientów w postaci mailingów. Niska skuteczność tych działań ma jednak swoją przyczynę w nieskutecznej formie w jakiej maile są tworzone.
Dodatkową korzyścią jest fakt otrzymania zaświadczenia z podpisem trenera, logo organizatora, zakresem tematycznym oraz liczbą godzin. Taki dyplom każdy uczestnik będzie mógł dołączyć do swojego CV, a dodatkowe kompetencje są w dzisiejszych czasach bardzo cenione przez pracodawców.
Zatem jeśli Twoja praca wymaga profesjonalnej obsługi mailowej, pisania tekstów na stronę internetową, ogłoszeń, haseł reklamowych lub jeśli planujesz zadbać o swój życiorys, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom potencjalnemu pracodawcy to szkolenie może być Twoją jedną z lepszych inwestycji.
1. Fundamenty wiedzy
- Kto jest naszym klientem?
- Charakterystyka i identyfikacja profilu typów klientów.
- Czego w kontakcie z nami oczekują klienci?
- Jak tworzyć wizerunek doradcy, eksperta?
- Jakich błędów unikać w kontakcie z klientem - co zniechęca klientów?
2. Perswazja tekstu poprzez dopasowanie się do klienta
- Psychologiczne mechanizmy w kontaktach z klientem.
- Dostosowanie stylu wypowiedzi oraz zachowania do stylu wypowiedzi pisemnej
rozmówcy.
- Zwroty perswazyjne w odniesieniu do danego typu klienta (przekonywanie).
3. Jak radzić sobie z pisemnymi obiekcjami klienta
- Rodzaje obiekcji i zastrzeżeń klienta
- Reagowanie na obiekcje
- Dobór odpowiedniej metody usuwania obiekcji klienta
- Rodzaje zastrzeżeń - taktyczne i rzeczywiste.
- Jak psychologicznie rozwiązać obiekcje klientów?
- Radzenie sobie z uwagami dotyczącymi porównania z konkurencją.
- Asertywne reakcje na nadmierne oczekiwania klientów
- Psychologia postrzegania ceny.
- Operowanie korzyściami i cechami oferty
4. Obsługa klienta na forach, portalach społecznościowych, webwriting - promocja i prowadzeie strony inernetowej
5. Skuteczne przygotowanie kampanii mailingowej
6. Techniki finalizacji sprzedaży czyli jak przekuwać klienta nowego w
klienta stałego
Inwestycja: cena regularna: 350zł
ZNIŻKI ! Dla niepracujących studentów studiów dziennych, którzy wpłacą zaliczkę do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia - tylko 127zł!
Osoby, które wpłacą zaliczkę do 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, zapłacą tylko 177zł!
Zapisz się przez formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń: 533 993 337
Szkolenie odbywa się w Lublinie, w godz. 10.00 - 17.00, z przerwą na Lunch. W ramach szkolenia z copywritingu zapewniamy uczestnikom: przerwę kawową, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia kursu zgodnie ze wzorem MEN.
Zobacz także:
Unlimited Centrum Szkoleń - RMF Classic
Unlimited Centrum Szkoleń - Współorganizator Europejskiego Festiwalu Smaku - Radio Lublin
Unlimited Group Polska - Radio Centrum
Unlimited Group Polska - organizator warsztatów Smakuj Życie - NTV
Unlimited Centrum Szkoleń-eko-Polska
RegioPraca.pl: Studencie! Czas zdobyć doświadczenie zawodowe
| Regulamin | Polityka prywatności | Copyright 2014 by Unlimited. Design & developement CreActive Team