Organizowane przez nas szkolenia i kursy zawodowe podwyższą Twoje kompetencje i kwalifikacje. Otrzymujesz dyplom potwierdzający twoje umiejętności zawodowe.
Zbieramy grupę Miasto: Lublin
Trener: Joanna Niczyporuk
O szkoleniu: Szkolenie w Lublinie z kreowania wizerunku marki i tworzenia Briefu marki dostarczy Ci niezbędnej wiedzy, aby wejść na rynek z profesjonalnie wyglądającą spójną marką ...
Dzięki oryginalnej formie przekazywania wiedzy, po całym szkoleniu uczestnik powinien posiadać wiedzę na temat tworzenia wizerunku marki, ale również stworzy samodzielnie brief kreownia marki pod kątem jego biznesu lub firmy którą obecnie się zajmuje.
Osoba ta będzie posiadała podstawową wiedzę oraz dokument dzięki któremu jest wstanie wejść na rynek z profesjonalnie wyglądającą marką, która niesie ze sobą wartości i realnie zmniejsza koszty zakładania lub prowadzenia istniejacej firmy.
Cała wiedza poparta jest wieloletnim doświadczeniem trenera w branży oraz przykladami firm odnoszącymi sukcesy komercyjne.
Szkolenie w Lublinie z kreowania wizerunku marki jest kierowane do przyszłych lub obecnych właścicieli firm.
Osób pracujących lub zamierzających pracować jako brand manager, osób z działów PR oraz działu Marketingu.
Kolejną grupą do której jest kierowane szkole to studenci, którzy chceli by poszerzyć swoją wiedzę oraz zdobyć wiedzę dzięki której realnie zwiekszają swoją wartość na rynku pracy.
1. Pojęcie i znaczenie marki
2. Czym jest tak naprawdę marka
3. Z czego składa się marka, czyli logo, unikalny punk sprzedaży oraz storytelling
4. Jaką wartość ma marka, czyli o ile wzrasta wartość firmy dzięki
dobrze zaprojektowanej marce
5. Przykłady marek
1. Czy sposoby jak sprzedawać przywiązanie do produktu, a nie sam produkt
2. Przykłady firm, które dzięki storytellingowi stały się gigantami
1. To jak nas widzą zależy tylko od Ciebie
1. Różnice pomiędzy logiem, a logotypem
2. Sygnet i logotyp
3. Siła sygnetu
4. Przykłady zastosowania sygnetu
5. Etapy tworzenia logo, czyli na co zwracać uwagę projektując logo
6. Przykłady czystej formy przekazu informacji oraz formy zaśmieconej - przykłady z branży
7. Czym jest i w czym pomaga księga znaków
8. Minimalizm równa się przejrzystości - ‘Less is more’
1. Istota doboru kolorów
2. Techniki doboru kolorów dla logo oraz całej marki
3. Nawiązanie do marki
4. Wyróżnij się - czyli jeśli wszyscy mają tak samo, to zrób inaczej
5. Znaczenie i teoria kolorów - przykłady z branży
1. Siła typografii. Różnice pomiędzy logiem a logotypem
2. Odpowiedni dobór typografii
3. Dobór kroju pisma głównego oraz kroju pisma dopełniającego
4. Czytelność typografii - siła przekazu
5. ‘Polskie znaki’’ w typografii
6. Konkretne korzyści wynikające z użycia właściwej typografii
1. W jak sposób zawrzeć unikalny punkt sprzedaży w logo?
Przykłady z branży
1. Przekaż wartości firmy, z którymi chcesz być utożsamiany
2. Wybrane przykłady
3. Ocieplenie wizerunku marki na przykładzie brand hero TP S.A.
4. Sposoby komunikacji za pomocą brand hero
1. Zabezpiecz markę. Przekazywanie praw autorskich
1. Masz już mądrą markę co dalej ?
2. Skuteczne narzędzia w rękach handlowca
Inwestycja: Cena regularna wynosi 399zł. Jeśli wpłacisz zaliczkę do tygodnia przed rozpoczęciem szkolenia zaoszczędzisz 100zł i zainwestujesz jedynie 299zł!
Zapisz się przez formularz kontaktowy, lub zadzwoń: 533 993 337
Sprawdź też:
Unlimited Centrum Szkoleń - RMF Classic
Unlimited Centrum Szkoleń - Współorganizator Europejskiego Festiwalu Smaku - Radio Lublin
Unlimited Group Polska - Radio Centrum
Unlimited Group Polska - organizator warsztatów Smakuj Życie - NTV
Unlimited Centrum Szkoleń-eko-Polska
RegioPraca.pl: Studencie! Czas zdobyć doświadczenie zawodowe
| Regulamin | Polityka prywatności | Copyright 2014 by Unlimited. Design & developement CreActive Team
biuro@unlimitedgroup.pl